FAQ

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystko zależy od rodzaju zamówienia. Mamy produkty dostępne “od ręki” w naszym magazynie. Jeśli odbiór jest osobisty realizacja jest możliwa w ciągu 24 godzin. Jeśli zamówienie jest indywidualnie dostosowane do potrzeb klienta czas realizacji zamówienia wynosi do 8 tygodni od momentu potwierdzenia zamówienia i zaksięgowania zaliczki na naszym koncie.


Czy wszystkie produkty są objęte gwarancją? Jak długi jest okres gwarancji na krzesła ISO?

Tak, wszystkie produkty objęte są gwarancją. Okres gwarancji na wszystkie nasze produkty wynosi 2 lata.


Jak wyszukać produkt który potrzebuję ?

Produkt należy wyszukać wpisując  w górnym rogu naszej strony w zakładce ,, szukaj” nazwę produktu którego poszukujesz. Jeśli potrzebujesz informacji na temat produktu to kliknij na jego opis i przejdź do karty produktu. Znajdziesz tu zdjęcie, szczegółowy opis , cenę oraz informacje dodatkowe o tym produkcie. Aby dodać go do Twojego zamówienia, kliknij ikonkę ,,Dodaj do koszyka”.


Czy muszę założyć konto aby zakupić krzesła?

Założenie konta nie jest konieczne, można zakupić nasze produkty bez rejestracji. Jednak zawsze zachęcamy klientów do założenia konta, proces zakupy jest wtedy łatwiejszy oraz otrzymuje się informacje o specjalnych promocjach.


Czy istnieje możliwość wybrania materiału z jakiego będzie wykonane krzesło ISO?

Na naszej stronie znajdują się przykładowe, najpopularniejsze modele. Na życzenie klienta realizujemy zamówienia dostosowane do jego potrzeb. Istnieje możliwość wybrania wykończenia ramy, dobrania koloru oraz rodzaju tapicerki według wzorników, które znajdują się w karcie produktu, a na życzenie klienta możemy je dostarczyć.


Jaka jest procedura składania reklamacji?

Klient w momencie dostarczenia przez nas towaru ma obowiązek sprawdzić czy jest on kompletny i nieuszkodzony. Jeśli został naruszony w trakcie transportu konieczne jest wypełnienie formularza niezgodności dostawy- w innym wypadku reklamacja nie zostanie uznana.  W przypadku gdy nasz produkt uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania należy przysłać na adres mailowy: biuro@vast.pl zgłoszenie reklamacyjne z załączonymi zdjęciami naszych mebli konferencyjnych. Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od zgłoszenia. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji zawarte są w Ogólnych Warunkach Sprzedaży, które otrzymuje każdy klient wraz z zamówionymi produktami.


Czy istnieje możliwość dostarczenia próbek?

Jak najbardziej, istnieje możliwość zamówienia próbki wybranego krzesła ISO. Jesteśmy pewni swojej marki, a jakość naszych krzeseł jest naszym wizerunkiem. Próbki krzeseł ISO, innych krzeseł konferencyjnych, czy też wzorników możemy wysłać nawet tego samego dnia.


Czy jest możliwość zakupu małej ilości krzeseł ISO np. 6 szt.?

Prowadzimy sprzedaż hurtową niemniej jesteśmy bardzo elastyczni i staramy się realizować również tak małe zamówienia.


Jak wygląda dostawa? Czy jest możliwość dostarczenia przesyłki za granicę?

Realizujemy dostawy na terenie całej Polski i Europy. Dzięki współpracy z firmami transportowymi szybko i sprawnie realizujemy zamówienia w wyznaczonym terminie. Przy realizacji mniejszych zamówień korzystamy z usług firmy RABEN, natomiast przy większych z firm spedycyjnych.


Czy jest możliwość umówienia spotkania?

Jesteśmy otwarci na wszystkie propozycje naszych klientów. Od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16.30 można nas odwiedzić w naszym biurze. Jeśli istnieje potrzeba jesteśmy gotowi przyjechać na spotkanie w umówionym miejscu i terminie.